Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

Seminggu Berkelas..

fuhh....penat sungguh perot ini...bukan nyer penat menahan lapar dan dahaga ketika berbulan puase nie tapi menahan sebu perot kerana menikmati juadah berbuka yang enak2 dan lazat..dalam seminggu aku berkelas nie seminggu ni jugaklah penuh makanan aku dgn mknan hasil kreativiti perempuan mithali...sebab seminggu nie la orng2 yang baru balik dari mesia hendak menunjukkan skill memasak terbaru dan resepi terbaru...tapi ku sungguh berterima kasih kerana sudi menjemput kami lelaki yang tak reti masak nie...
Selamat la kelas aku sehari satu je..kalu memanjang sampai ke ptg mau bunyi perot aku didengari rakan2 jepun yang main psp bwah meja tu...nak massak lagi nanti balik..tapi ade baito plak..fuhh..selamat la manager aku memahami aku nie berpuase n tak leh kena sejuk...hari2 aku mintak cuti a.k.a ponteng.
lagi 2 hari nak raye..ape perasaan aku?..tah aku pun tak tau...raye di perantauan..mungkin satu permulaan bagi aku...
KAWAN KAWAN...MARI KITA BERAYA BERSAMA SAMA DI JEPUN..JEMPUT LAH DATANG BERAMAI RAMAI MENZIARAHI RAKAN RAKAN YANG LAIN SEMPENA BULAN SYAWAL NIE...JOM2...

4 komen telah diberi:

Anonymous said...

jmpt le dtg beraya kat meiji...wawawa

aReLaN said...

siannya.dhla dtg hr tu time sme dh hbs.tp ak phm.sian korg takde keta kan.hahaha

oiyour said...

tau takpe be lan...

mamimumemo said...

saba2... byk2 besabar d hari raye...