Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .

Mari cube try test

Raja petra dah kena tangkap.....sape tak kenal dier memang tak tau pekembangan kat mesia...aku bile lagi nak kena tangkap..ciri2 dah ade...aku blogger..RPK(Raja Petra Kamarudin) pun blogger..aku orang malaysia..dier pun malaysia ..cuma aku tak tulis pasal politik kat malaysia je..korang nak ke aku tulis pasal politik kat malaysia nie..?nanti lain jadi dier..
penuh dgn penakulan yang tak relevan je nanti..
Crite pasal tangkap menangkap nie..ade la kisah housemate aku nie yang selalu kena tangkap dgn polis jepun dengan tidak wat kesalahan papepun...campur baru-baru nie..dah 3 kali dier kena tahan dengan polis jepun..1st time tahan sebab bawak basikal malam2...2nd time pun bawak beskal malam2..3rd time die tahan nak wat inspection kat umah ke rumah..
Kat jepun nie kurang belaku jenayah ,so polis2 dier takde kerja ..sebab tue diorng nie wat2 ade kerja...so aku nasihatkan korang..kalu kuar mlm2 tue selalu2 bwak alien card n kad pelajar..ia cukup membantu...
So kalu korang semua nak cube try test kena tangkap dengan polis jepun..aku nasihat korang pakai sweater gelap..pastu tutup mulut n idung dengan cover..pastue jalan laju2 depan balai polis..komfem kornag kena tangkap..lepas tue cakap la "SURPRISE!!!"kat polis tue..cube la ye..nak jugak tgk muka orang malaysia masuk dalm news..asek2 orang jepun je..karna masuk news mesia boleh la...ok..chiaw..ade misi perlu diselesaikan\

Next episod aku crite ketidak adaan jenayah kat jepun nie yag menyebabkan polis kat jepun takde kerja..nanti kan

3 komen telah diberi:

af [ R ] ed said...

oit pakcik, apesal takde shout box kat belog ko ? camne aku nk kutuk ko lak gay. hahahaha.khinzirun:P

Anonymous said...

ade doh jenayah, ko tak baca paper. =p

oiyour said...

ade la ..ko je tak perasan cik afred yang gay...
pada anonymous..ade ke jenayah..sikit2 je..tak besar mcm yang baru2 nie aku tgk