Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .

My 2nd Time

Ini aku bukan nak crita aku tulis omputih kali kedua atau papepun.aku just nak cakap aku mase tue tanggal 3 ramadhan yang lalu aku wat kali kedua nyer telah pergi ke Gunung takao.rombongan kali nie seramai 5 orang.2 pasangan n 1 xde pasangan.mula ajak2 member kate nak masak kat umah tapi tup tup telah membuka puase di luar(sape la tue..damn..kirai)..ajak lagi membe dier kate tiade cukup tenaga untuk bergerak(orang lain pose gak)..dan akhir tinggal lah kami berlima..kami tidak mendaki tetapi kami telah berkunjung ke muzium yang siape tak bawak kenera memang xde makne la masuk muzium tue..bnyak jugak benda ade kat situ..tapi semua tue ilusi..korang kena berhati2...so have fun dgn gambar2 yang aku ade amek sikit sebnyak nie...






<-- tahan kerel..jangan tak tahan..nak letak kat ner nanti kalu terkeluar...







'


Besar giler kerel..cuak aku...------->




<---the past n the future..korang pilih la yang mane satu


lalat pandang oiyour jadi cam nie la...---->




<---syoknyer duduk atas titi...aliah wat ape tah kat tepi tue







arghhhhh...tersekat kat lubang plak..help me help me!!









<---baik2 ina..kang terjatuh plak....



ayoyoyo...skill terapung kerel...power giler----->











<---ujian test keputihan gigi..dua dua tak past(gigi masing2 tak bersinar)



'u jump i fly'kate aku kat aliah...
'i already jumped..y u just stand there?'kate kerel kat ina------>











<---kur kur.....ina n kerel kasi makanan kat makhluk yang sedang terbang...




'cik...cik tgk motor kat atas bumbung ke?'------->
















<---penemuan batu betol dalam lukisan..sejarah telah dicipta



punyer la dalam lagi bangunan tue..dok kat depan tue je..masuk la dalam lagi..heheh--->
















<----'dik...tak baik mengintip kecik2..abang takpe...leh abang join?'



dalam bangunan pun ade kolam air..pelik giler..melimpah plak tue...------------------>















7 komen telah diberi:

Anonymous said...

best giler tempat korang gi.aq nak g gak..huhu.nanti bila2 leh bawa aq g k!!

tshee said...

alah..nh la yng aku nak g aritue..nak pgi jugak....

nAna ezReenA said...

oiyour, mahu ke sini gakkk!

nnt bawak eh kami2 nie (a.k.a me, cik li ngan ain) :P

ummi said...

heheee...penat aku jadik modal...really amazing!

oiyour said...

nanti saya akan mengajak satu bus ke sane yer..tunggu la bile2 korang free

Anonymous said...

nseb bek laa ko bwk kamera ek.macehh oiyour!gmbr2 mmg real laa.hihi

Anonymous said...

oo,pegi x ajak aku,mentang2 aku xde
facebook korng x ajak,xpe2