Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

minggu yang terlepas...

fuuhh...best betol minggu lepas. bnyak gak aktiviti yang telah aku sertai..sampai lenguh2 badan..sampai tak terupdate 3 hari berturut-turut..
aku sertakan gambar2 yang aku join aktiviti2 dier..


mazu..Takao san trip

ni la..ahli2 yang menyertai pengembaraan ke gunung takao...nak mendaki jauh jauh..tapi pergi kol 4 tapi nak abis kol 630(sebelom maghrib)..ape la..ni semua salah kak siti..budak yang tak pandang kemera dalm gambar sebelah...huhuhuh..




Penulis telah sampai ke pintu masuk gunung takao..
korang bile lagi..hehehe..















menaiki kereta kabel untuk naik....diorang semua malas nak bakar lemakk petang2 khamis tue..nak nak lagi kak siti(tiada dalam gambar)








mak aih...tinggi giler..mau mati kalu mendaki guna kaki..selamat la ade cabel car..thanks to kak siti keran syorkan kitorng naik benda alaah nie




ni half way gi puncak takao..pemandangan indah giler..nak2 lagi ade aku..hahaha..kalu ade kak siti tak tau la jadi ape...









tample yang kecik..last stop kiteorg...semua dah cuak tgk ari dah gelap..tak sampai 500 m kitorng gerak dari cabel car...














bergambar selepas berhenti mendaki..syugou syasyin..





turun bawah berjalan kaki..2.4 km...hahaha..kesian kak siti..kaki lemah...
akhirnye kitorng balik dalam kol 630 kot...mematuhi ape yang dirancang...
Lain kali datang lagi..kita daki betol punya daki gunung...
c ya again

3 komen telah diberi:

mijah said...

baguih2..usehe yg mantap sbb melaporkn sume aktibiti kite yg menarik tuh..hahaha...
nati kite daki betul2 ekk...biar kak ct pengsan kt peak takaosan nati..hahahha

oiyour said...

nanti kita bawak keta eh naik gunung..senang sikit..tak yah la nak memenatkan badan

Anonymous said...

ha?
asal aku plak yng pengsan..oiyour la..
dh la turun gunung lambat..
penat aku nunggu kat bawah..huahua..