Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

Antara Fuji dan momo gari

Aku tau korang tertunggu punyer rencana aku yang baru nie...
Memandangkan aku dah tak bz cam sebelom2 nie(pergi merantau mencari cahaya)..n aku dah happy skang nie(cam pengantin baru plak),aku bercadang nak sambung blog nie..heheh...
Minggu lepas-22 Ogos-jumaat-Sekumpulan 4 orang pelajar asing berkelahiran malaysia telah didapati melakukan aktiviti memetik buah peach(momo gari) selama 30 minit di sekitar kawasan yamanashi(area gunung fuji).kumpulan ini telah diketuai oleh isteri kepada Kuden(kak Ina).Beliau diiringi 2 jejaka dan seorang perempuan terantang tang telah aktiviti memetik dan memakan Buah Peach.(Kak ina yok yok je cam makan buah..padahal....)..mari kita saksikan sedikit sebanyak aktiviti yang mereka lakukan..mari kita terjah....
team kuden berempat
<-Sekadar bergambar dengan peach *naik tangge 2 meter tue
Kegelojohan terpampang di setiap muka ahli kumpulan Kuden--->




<---Akhirnya ko menjadi milikku oh buah Peach..tapi ku tak memakan mu..

Jolok mr hanif jangan tak jolok...Mane tau dapat yang berkenan dihati(mendalam nie)--->



<--Inilah hasil pembahaman Mereka..ishk2
Kat Jepun nie jarang jumpe orang bertenggek kat pokok peach.pelik2..cam sape ek?..hehe-->



<--Akibat bnyak sgt air peach
masuk dalam otak..semua termelekat kat batu...

Penulis sempat memasukkan diri dalam gambar ketika mereka berposing besama PEach---->



<--"tu hah awek aku"kate mat anip sambil cik li merenung tajam(renungan maut) tepat ke arah tempt mat anip tunjuk

Inilah penjenayah yang telah ditangkap setelah selesai membelasah peach di kebun pakcik jahat ------->

fuhhh...penat sungguh berjaln sakan ari tue..korang bile lagi nak mememtik momo..jom rakan2..hahaha..lepas nie pengembaraan kita ke gunung fuji..saksikan lah..hehehe

4 komen telah diberi:

nAna ezReenA said...

aikk..cite pasal momo jer? cite pasal fujisan yg sesat tu tammo cite ke? :P hahaha~


*rase nak upload je gamba yg ko kasi kat aku semase aku gigih berken9..huh!

oiyour said...

upload la...
fuji no hanasi next episode

aienrozaini said...

yeayy yeay x jelez pongggg...aku ade gak blueberry gari2 ;p bluekkk

mamimumemo said...

marilah menggari buah duriannnn..lalala