Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

hari ini dalam sejarah...



Hari ini dalam sejarah memperlihatkan perut aku semakin sakit n terus sakit..akibat pemakanan yang tidak terkawal ketika berbuka dan bersahur..so hari ini aku bercadang tok tidak memakan bnyk sgt ketika berbuka tetapi apekan daya nafsu makan aku tergoda dengan kuah lemak udang n sambal belacan kat umah ..aku tidak menambah..aku ingt dah ok..tapi lepas abis tu rupa rupanya KFC terhidang di meja ruang tamu aku..ade McD gak..perghh,..aku dengan perut yang separuh senak telan menelan seketul burger mcChicken..abis..aku bertahan untuk tidak menambah ape2..aku berjaya..untuk seketika sahaje..kerna lepas solat maghrib aku telah menelan 2 3 ketul ayam KFC dan perut ku makin senak..ahh..aku tidak ke surau untk terawih...kuah kuah kuah...aku menunggu perut lega tapi tak lega2..dan ketika itu lah kawan ku yang masing2 baru pulang dari tempt pengajian untuk cuti ahri merdeka telah mengajak aku gi lepak2 akt kedai mamak tgk Mu vs Arsenal..ok gak...aku kuar..aku tak mkn pun sebb perut masih ber kunang-kunang ..huhuhu.. menunggu tok kuar tapi tak kuar2...so damn s*** aku rasekan...ah,,peduli ape..seikaku minna dah atsumaru..aku pun happy2 kan diri...hmm...perut2..bila la ko nak baik...

1 komen telah diberi:

salmi dharmiza said...

perut masih berkunang2...ape la bhase tu..xtau plak perut ade kunang2. hahah...comel2

nway jage perut tu leklok. wpun puase..ok ncek?

take care..