Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

merenung nasib

setiap kali aku tgk monitor nie mesti ade yang tak kena..mcm akan timbul msalah baru je..
mungkin aku nie ade bnyk masalh tapi aku sembunyikan..ataupun aku ade benda lain yang bakal datang..mungkin kah..mungkin kah..tak tau la ape nak jadi sekarng..
jom cube kita wat postmoterm kat diri kita..adekah kita ni ade masalh
1.selami dalam2 hati tgk mane tempat ,tgk ade benda tak yang perlu kita luahkan
2.kita ade berhutang tak dengan kawan,rakan,mak ,ayah,adik ,kakak,abang atau sesape saje..kalu ade
   cepat2 bayar..
3.kalu ade kerja atau benda yang kita kena wat ,jangan tangguh,wat dgn secepat mungkin.satu tuitik
   ke dpan pun tak pe..janji ade perubahan...
4.kesalahn.kalu ade ape2 salah harap pergi mintak maaf dan memaafkan kesalahan kita dan orang
  lain.

hmm..mungkin benar kate orang tua,jika mase dah tiba kita akan berubah,,..mungkin skang mase aku..
hmmm..masih tak berubah..setiap kali aku pandang monitor ade je yang tak kena...kena pandang benda lain ke..tapi ..kalu takde komp ni tak idop kot kat dunia jepun nie..nak wat ape je....
mungkin..mungkin..mungkin monitor nie tak cukup besar bagi aku..ooo..mungkin sebb tu kot..hmm..patutla rase gelisah...ade benda baru bakal muncul rupenyer..k..dah tau..bye..

p/s---->aku dah jadi raksasa jap tadi..musim sejuk nie bergelumang aku dgn raksasa..haha..
             

membaham kornag..arghhhh!!!

grrrr!!
ijou .fin

4 komen telah diberi:

aMaryLLiXe said...

mcm cozy jek dok dlm raksaksa tuh..aku pn nak satu la =P

oiyour said...

cozy ape?

salmi dharmiza said...

cpt3 monitor baru lakk.... hahah

oiyour said...

hehe..dah sampai..
haha..
boleh tahan laa