Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

Berakhirnya Ramadhan

Assalualaikum wbt

Sempena Syawal yang bakal menjelang nie..maybe esok ..tak esok lusa..tak kira la mane21..janji raye..hehe..bersyukur aku ke Hadat Illahi kerana dgn limpah dan kurnia nya dapatlah kita2 ni berpuase bersungguh2 di bulan yang mulia nie..Alhamdulillah tiada sebarang dugaan dan cabaran yang perit harus aku tempuhi dalm mengerjakan ibadat puase kali ini..
To all my fren i wish u all Salam Eidul FItri n may God bless u all..
maaf zahir dan batin
Also to all my blog reader,thanks for u support n corporation n wish me luck to write another interesting story n wish me to share my life with u all...my private life?..hmm..hanye die je bolh tau..hehehe
n My family(i wish they didnt read my blog coz it so malu2..hehehe) i wish u a happpiness n good health till the last breath...
Maafkannlah sekiranya aku terkasar bahase terkutuk secare sengaja atau tidak sengaja terperli dalam perlian dan semua kesalahan aku.Halalkanlah makan minum aku yang selama ini aku makan dan minum ,mane tau ade yang orang tak halalkan..sempena bulan yang baik nie aku maafkan segala kesalahan korang kat aku..
sape2 yang aku ade utang tu,sila2 lah datang jumpe atau bagitau ak untuk aku langsaikan utang, n sape yang utang aku tu,bayar2 lah cepat sebb nak wat duit raye..hehe
ok...itu sahaja

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin
2009


2 komen telah diberi:

aReLaN said...

slamat hari raya.maaf zahir batin.klu ada pape, kre 0-0 la ye.halal sme hutang piutang makan minum

oiyour said...

hutang leh ke halal..hehe?
0-0 ye mat le