Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .

Ketibaan bersama Kebasahan

Aku dah sampai Jepun dah..cuti 20hari ni mcm tak cukup je..bnyk benda yang aku tak wat..mase aku bnyk abis didalm bus mahupun kereta..waktu tido kurang..hmm...ape nak wat
dah nasib badan..
balik2 bergegas naik bus..dlm perjalanan rupenyer jam..sebb ujan kot..kalu ujan orang jepun bawak kereta plahan dan sgt berhati hati..so jadi lambatla aku sampai hachiouji..kat hachiouji dah ade orang tunggu..hehe..balik la bersama..lpas tu aku gi dai untuk amek result n graduation card aku..semua benda dah settle aku terus pergi ke JICA party kat takebashi..jumpe la kouhai2 yang bakal masuk takudai dan cikgu2 yang dulu ajar aku akt malaysia..ade gak member TA yang dulu same2 ber mesra..
hisashi buri nampak diorng semua ..teringat nak kembali ke zaman dulu..hheeh
lepas tu amek2 gamabr2 sikit pastu wat 2jikai kat saize..oleh kerana terlalu ramai terpakse la kumpulan dipisahkan kepada 2..satu gi makan DONBURI dan satu la makan kat SAIZERIYA...
ingt nak wat 3jikai kat karaoke tapi msing ade haluan masing2 so kaisan kat situ gak..so tamat la rintithan sehari aku di jepun..haha..ni nak tido..esok kemas rumah..nak pindah umah lorr..
k bye..

5 komen telah diberi:

HFX said...

"ingt nak wat 3jikai kat karaoke tapi msing ade haluan masing2 so kaisan kat situ gak."

tak boleh belah part ni. budak2 sume nk gi karok pastu ko yg main belah camtu je ikut awek.

jadik je karok last2, walaupun 5 orang je.

oiyour said...

aku memang tak nak gi dow..penat siak..hahahaha..ikot awek pun ade gak..hahaha

HFX said...

haha saat indah bersama awekz

nAna ezReenA said...

huhu~ oiyour da lame xjupe awek.. biar laa die jupe/ikut awek die.. eleh apis, ko po0n tah2 camnie nnt =P

selamat smp da ekk.. 院生がんばってね!ここから応援します~ balik mesia nnt jupa lagi.. *klu jupe ;P*

Anonymous said...

ko bese tido berapa lama?
then,bese berapa lama?