Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

Vespa biru

Nyanyi style rap ,bit masing masing.. Hahaha

Chorus:
Vespa biru idaman kalbu,
Siapa yang tgk pasti nk satu,
Vespa biru dah jadi hak milik aku,
Pasti korang jeles lepas ni terjun flet omar villa kat kg baru.

Yo yo yo gua miskin tapi perangai tak macam lu,
Tapi gua tau asal usul gua tak macam lu bajet hero malaya nombor satu,
Lu bajet kaya nak beli satu kg baru,
X dapat jack lu bukan bill gates punye menantu.

Gua miskin tapi gua ada vespa biru,
Gua pakai die awek tgk tak keruan satu satu,
Boleh je nak tumpang kalu itu aku mampu,
Tapi masalahnye vespa biru tu satu satunya kasut aku.

Kalu gua kaya gua beli banyak2 biar bertimbun macam gunung lambak,
Gua beli mesti yang original tak main la kat pasar lambak,
Baru la awek keliling pinggang panggil gua homie pacak,
Baru diorng sedar gua kaya lagi kacak.

Chorus 1X

Ini cerita betol gua x tipu tipu,
Pakai vespa biru kaw2 saham naik macam hantu,
Lu pergi zouk mcm lu artis malam tu,
Serius beb lu boleh halau anuar zain selamber je macam batu.

Ini pesanan gua kat lu org kaya kat luar sana,
Pakai vespa biru baru bergaya awek teruja,
Jgn sia2 kan duit lu dgn arak atau dadah durjana,
Baru idup sihat hati bersih jiwa skema,
Masyarakat majmuk berbilang kaum dapat hidup bersama sejahtera.

Chorus 2X

End.













- Posted using BlogPress from my iPhone

0 komen telah diberi: