Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

Malas

memang malas..aku dengar sape malas leh jadi gemok?betol ke..semua tu bermain di fikiran aku..aku ni pemalas..kalu pemalas jumpe perangai malas memang double malanyer..esok doakan aku gi kelas..aku nak sgt gi kelas..mane tau ade perubahan ke kat kelas..yosh esok ganbare tok tidak mals..untuk pemals2 sedunia..aku ade sajak untuk korang nie..

Malas..

Alkisah tidak disebut sebuah kisah,
Rangkaian kata indah penyeri diri yang malas lagi gelisah
Rangkaian huruf M hingga S cukup mentafsir diri seorang yang resah
Malaslah,menyampahlah,esok2 lah,semua nya lah lah sahaja,
Nampak gaya sampai mati hidup semula pun korang takkan berubah.
Janganlah begini wahai pemalas antarabangsa,
Kat Malaysia boleh la korang bersandiwara,
Sampai sini pun takkan nak duduk tokok yang sama,
fahamilah kehendak diri yang inginkan anjakan paradigma,
Kita pemalas,kita boleh berubah untuk kesejahteraan bersama.

hahaha..repekan terhangat..
tgk tulis blog pun sekarang dah malas..
Integra GHI...

0 komen telah diberi: