Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

Ini Talak untung maaa


waduh2...penat sungguh hari ini walaupun xde kelas..heheh
tah la..x wat pape pun penat..penat menunggu je kot
hehehe..
so this time let me show u around ma college also known as Takusyoku...
Bukan nak bangge ape la..Takusyoku ni bukan ape..bnyak sgt drama n filem yang dilakon kan kat sini..Dulu GTO, skang MY bos My hero(drama jepun la) plak..sape2 yang ikuti cerita tu mesti tau..
Sebab utama drama2 tu boleh dilakonkan kat sini adalah...Takusyoku ni bnyak cuti(Wawawawaw....)..so boleh la diorng lakonkan drama2 tu time cuti..
tapikan..kalu tak cuti pun..takusyoku ni sentiase sepi sebb student bnyak tak datang kelas(wawaawa)..bukan sebb ape..sebb nyer sistem takusyoku ni 4 nensei je xde kelas la..just ronbun n kenkyuu je..so ade la bnyk mase lebih..tu yang bestnyer TAkusyoku(bukan nak promote dai ni eh)


fuhhh...ade la dua minggu lepas dalam 17 hingga 19 hb ari tu..Takusyoku telah ade kan Gakuensai di mana Maresia aikokai pun ade..hehe
best gak la ..ade jual nasi lemak ,karipap, roti jala n バラの水(air sirap la...)
semua menu dapat permintaan hanagt dari kalangan pengunjung yang datang sehingga kan stok abis...tepakse tutup kedai awal..dari survey yang dibuat semua berpuas hati dengan masakan dari malaysia...wawawa...aku just tolong je....tolong jual...
Kitorng mula2 nak jual mahal sikit..tap[i ade la sorng minah tu cakap...cam ni perbualan dier

Azhar: wei ..kita jual nasi lemak ni 400 yen la sepinggan ..ade telur ade sambal ade timun...
Sou(pompan Cina):haiya.mana ada orang nak beli wo kalu mahal .INI TALAK UNTUNG MAA
Azhar:ade untung ape..orang suka makanan malaysia
Sou:mane u tau..kita kasi itu satu pinggan 250 yen sahaja..sensei pun suka itu harga..
Azhar:kalu cam tu kita kasi kurang la itu nasi n sambal..bagi sikit saje
Sou:haa..idea cantik ma..wa setuju..kita kasi untung sama la..
Azhar:mane boleh untung sama2..saya sudah masak..saya la untung lebih..
Sou:hai hai..ma ii ya..

haa..cam tu la perbualan orang MALAYSIA yang berbilang kaum n bangsa..
ni la sebahagian gambar yang kitorng tangkap mase GAkuensai tu.ade awek cun...nak je aku tackle..tapi apekan daya..hehehe


gerai2 yang amek bahagian mase gakuensai takudai dulu
Ahli2 yang menyebok bersame Az_ar(nak letak huuf ape ek kat situ)

makan gula kapas atau dikenali gula terbang



bersama sensei jikken aku time zenki dulu..omoshiroi hito



gerai MAlaysia yang sentiasa laku pada setiap hari...



MARESIA AIKOKAI





10 komen telah diberi:

aReLaN said...

bestnya korg dpt bkk gerai.bkn cam kt tokai ni.nama je bdk jad rmi tp hampeh.wat malu je

azhar said...

hahahahahaha...boleh tahan gak la cter ko ni...hahahahaha

oiyour said...

hehehe...terrer tak aku karang karangan BM
tu la tokai...bile gakuensai nyer

aReLaN said...

mgg dpn kengakusai tp sme cam tak amek peduli je lps tarik dri dr bkk gerai.cam daimp

andriashirin said...

saya merasa sungguh berbangga mempunyai pelajar2 / adik2 seperti kamu semua :)

oiyour said...

saya pun bangge dgn kehadiran cikgu seperti sensei shirin andria

aReLaN said...

nme shirin pn terbalik.hahahah....

oiyour said...

tu nama nyer kreatif..hahaha..andria shirin..baru BI sikit

mamimumemo said...

dah gemok.

oiyour said...

sebok je cakap orang gemok