Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .

Cubit Kaki

Berlalu la sudah hari selase yang kau cakap ari tu..hmm.Alhamdulillah
Tapi lepas ni ade lagi presentation untuk final semester...
Haih..kena bangun pagi lagi..untuk presentation ni bukan ape..aku paling tak suka sebb ade latihan...latihan dah la memakan mase yang lame..sgt lame..sehari tu tak abis..sambung esok..padahal present nyer 10 minit je..
Sebb ade latihan la aku kena bgn pagi hari2..dah la aku naik motor..komfem kaki aku kebas nyer la..
ade sekali tu aku cubit kaki ak tak rase pape..perghhh..memang sampai ke tulang sum sum..
lepas ni kena pakai kairo(sejenis pemanas mudah alih) la nampaknyer..
Seperti jatuh di timba bulan..tu yang aku rasekan dan burung pungguk..

Is there any advice untuk elak kejang kaki ketika menunggang motosikal?

2 komen telah diberi:

cik dlabuseiyn said...

sile pkai kasut bkn selipar..mahupun crocs..hihihi

oiyour said...

aku pakai but lagi..tapi still sejuk gak..adekah jeans tak memadai untuk winter kali nie..nak kena pakai ape lagi pas nie??