Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

keruhan di balik mimpi

Aku tetibe terase pelik.. Dulu time aku kecik2 aku suka main hujan.. Mak bapak aku akak aku semua biar je aku main ujan. Tp skang ni aku tgk, bile ujan je org semua soh anak2 masuk umah kalu ujan n kalu anak2 die nak mandi ujan semua xleh.. Knape ek?? Mubgkinkah ujan skang dah x sebersih ujan dulu . Perhaps ujan asid ??? Atau mungkinkah dunia ini mengalami perubahan.. Zaman skang kita tgk bnyk dah benda berubah.. Bukan stakat lapisan ozon je menipis tp skang ni golongan yang minat golongan sejenis pun dah bnyk..skang ni pun kalu kita tgk perubahan2 ni ade yang baik n ade yang tak baik.. Ape ape pun kita yang tentukan.. Aku ni saje je.. Test application baru.. Thanks to mi coz syoukai kan this application... Ijou

2 komen telah diberi:

salmi dharmiza said...

ape kaitan ngn tajuk??? ;p

oiyour said...

Sebb wat bebda ni b4 tido kan.. Tu yang keruh du balik mimpi