Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .
There was an error in this gadget

Perjuangan sia sia

1 komen telah diberi
Masih aku ingat ketika kita segar, segalanya kau belasah x kira merah putih hijau oren, tp sekarang kau longlai mcm sawi dekat supermarket yg kena diskaun 70 peratus, si oren yg terakhir pun kau x dpt nak kalahkan. Aku dalm Ati berasa posisi tidak betol.. Pertahanan yg lemah tp di ranjang kuat sampai nak ade dua skali.. Serangan yg ganster tp lemah kot godaan jambu2 pertahanan lawan... Mainla basic futbal 4-4-2... Ni x masih guna tactic yg org da tau.. Midfield terpower dah ade.. Keta kebal dah ade lupekan je si ram tu.. Die mahal tp x guna seperti chenkol dulu.. Letak ikan salmon kat sayap kiri atau kanan, tambah perisa dgn flour moulada di kiri atau kanan sayap.. Anek n cukodokba letak kat tgh, satu jd perhiasan satu jadi pengacau .. Jgn berebut nak sumbat bebola ikan dalam jaring..atau pun diorng ni dah x pk benda ni da, tupu pada pejuangan eropah.. Kita tgk ka cam ne nnti.. Si ankolletti tu pun dah xde idea kot.. Ready for the next stop laaa..bye



-ni la si ankolletti

Posted using BlogPress from my iPhone