Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .

Tag Pertama...

waaaa...tolong2 !! tolong aku!!aku kena tag...tag ni virus ke?atau tag ni adelah satu ilusi internet di mana setiap kali kita di tag kita punya ID address kena black list atau tag ni hanyalah mainan internet untuk orang2 yang suka brand2 terkenal..biaselah..bile beli barng mahal sikit mesti kena tgk tag,original ke tak..kalu ori mulut boleh ditutup,kalu tak ori,perghh!!! kaw2 ko kena basuh cukup2 dengan empunya badan..baru2 nie aku kena tag dengan kawan sekolah menengah aku..eh sekolah rendah gak..cuak gile aku...aku terus tutup blog aku pastu aku tunggu 5minit,sebb aku tak tau tag nie ape..aku penah tgk orang kena tag..lepas dirong kena tag diorang terus tulis macam2 pasal diri diorng..macam terkena sihir smacam plak..tu yang aku cuak tu..wajib ke wat cam tu?atau ni hanye surat berantai kepada semua penulis blog dalam dunia internet nie..kalu kita kena tag perlu ke kita bagi biodata kita?..hmm..sapelah yang start mentag2...plzz somebody answer for me..
korang nak ke tgk biodata aku? tak yah la..kalu nak tgk sgt bagi aku kerja..komfem aku datang interview bagi curicular vital aku.. ..hmm..kurng pasti dengan tag ni?
sape nak aku tag die?ramai tak?
aku yang konpius...sorry..tak membalas tag korang2 yang dah tag aku..
sumimasen..
jya,mata..

6 komen telah diberi:

Anonymous said...

x yah jwb pn x pe...bkn wajib pn. hahaha=p

aq tag ko pn ko x jwb >_<

oiyour said...

sorry la..hehe..tu pun dikira tag ke?

Anonymous said...

ye le...so bkn tag yg pertama ler.hahaha =p

crazee_tangerine said...

haha. oiyour menggelabah lah. :P

shineeshimizu said...

ntah ler..tu pun nak ngelabah....rilex arr bro..

oiyour said...

xde la cuak..just takut je..hahaha
alaa.aku org baru dalam dunia internet nie..baru je..mane tau benda2 nie
hahaha