Featured

Penglipur Lara

Mengandungi seribu satu kata yang mengungkap seribu satu cerita di dalam seribu satu suasana yang lahir dari seribu satu jiwa .

1 dan 11

Satu@1. huruf atau nombor yang wujudnya satu.Tiada 2 kerana selepasnya baru lah 2.Kusedar 1 itu satu.tapi...bolehkan ia jadi tidak satu..maksudku bukan bersatu.just add 1 lagi disebelah kiri ataupun kanan 1 itu..jadi lah tidak satu tetapi 11@sebelas.Mungkin jaraknya jauh kalu diikut dari pemikiran typical kita dimana 1 wujud selepas 0 dan 11 wujud selepas 10.tetapi 1 dan 11 adalah benda yang rapat.banyak maksud yang korang semua tak nampak.
Tetapi aku amek just kesimpulan ringkas je k...Hidup nie tidak keseorangan dan hidup ini memerlukan antara satu same lain..same macm 1 dan 11.tanpa 1 tak mungkin 11 wujud dan tanpa 11 tak mungkin 1 itu bersatu..kenape aku amek 1 dan 11 je..kenape tak 1 n 2 ke 1 n 3..semua tue membawa maksud berbeza dari pemikiran aku..Hari ini cukup untuk 1 dan 11. Semoga hari hari esok membawa harapan untuk 1 yang satu..dan 1 yang lagi satu ...@#$%^&*()
(Mood=not in mood@moody)




もう少し届けるように。。

いつか君に会えるかな、
今度何百年まで足りるかな、
君がいる限り、
俺の夢向かっている。

一は淋しいんだよ、
二は要らないんだよ、
ただ俺の胸に聞いてほうしんだよ、
ある声は君しかナインだよ。

やる気満々でもできない、
いちゃった君は止マラレナイ、
俺または君のせいジャナインだよ、
ただこれは俺らの選んだ生き方だよ。

いつか目の前に’愛している’をいえるかな


+Mr Bunny n Cik Rabbit+



4 komen telah diberi:

Anonymous said...

hihihi...kandou2..(^^) cyg kamu!

Anonymous said...

mende ko merepek ni...????

oiyour said...

haaa..kau tak paham..tak paham takpe la..biarlah org yang paham je tau

af [ R ] ed said...

jgn le sedih, lagu raya je kot.. bukan nye aku letak lemang kat blog aku tu.. heee~ mane shout out ko nie ? haaa, kali ni betul betul ilang..